Me pee

Om man under den 10 sekunder långa utomhusurineringen forceras två meter åt sidan av våldsamma kastvindar, halvt om halvt snubblar på sig själv och är nästan löjligt nära att kissa ner halva kroppshyddan så blåser det ganska bra.

Om man under den 10 sekunder långa utomhusurineringen bevittnar hur ens stolta kön blir svårt chockskadat av de aggressiva regndropparna som, med dödlig ackuratess och svidande effektivitet, slår ner på precis rätt (eller fel) ställe kontinuerligt med medföljande otillfredställande urinering som följd så regnar det ganska bra.

Om man under den 10 sekunder långa utomhusurineringen
i sann Matrix-anda iakttar en liten björkkvist som lossnar från sitt träd och sakta närmar sig ens blottade lem för att avsluta med att snyggt snurra runt och daska till rakt över ej lämpligt ställe så har man en jävla otur.

Om man under den 10 sekunder långa utomhusurineringen kombinerar dessa tre och dessutom tvingas upprepa sitt könsviftande agerande till och från under hela natten så suger natten ganska bra.

Nu ska jag be min penis om ursäkt, gnugga ner mig en halvmil under täcket och totaldäcka.

Fast först ska jag kissa inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0