Gaysex och terrorbrott

Ibland händer det. En situation som gör att man stannar upp. Reflekterar. Tänker till lite extra.

Har jag gjort något fel? Har jag gjort något olagligt? På senare tid?

Eller som idag; är jag terrormisstänkt? Eller kanske bara en misstänkt homosexuell prostituerad?



För nån dag sedan skulle jag föra över pengar till min kompis som jag åkte till Göteborg med.
Eftersom han är innehavare av en deffekt och onaniskadad hjärna med simpla dampfunktioner litade jag inte helt på hans förmedlande av kontonummer (med all rätt skulle det visa sig) utan valde istället att föra över den nätta summan av 10 kr till kontonummerschansningen han bidrog med.

Som personlig text skrev jag cashelicash, så han skulle vara säker på att det var mig dessa unika 10 kr kom från.

Detta fick dock honom att reagera lite då han ansåg det som mindre lämpligt att jag skrivit cashelicash som text då denna text kommer synas ifall skatteverket eller annan hög och troligtvis impotent instans skulle intressera sig för hans privata konto.
Han lät mig veta att han tyckte det var ytterst olämpligt och givetvis lovade jag att inte skriva cashelicash nästa gång.

Ett löfte jag givetvis höll.

Gaysex var ordet jag skrev nästa gång. Lite vardagshumor enligt mig.

Jag tänkte att eftersom han är min (om man nu kan säga så här när man är 26 år utan att bli totalt utfryst) bäste vän och har så varit sedan mellanstadiet, att han kanske borde känt till jag inte kan låta ett sådant tillfälle passera obemärkt.

Han förstod dock inte alls. Istället började han yra om hur det skulle se ut på hans kontoutdrag om han först fått in sin lön som inte var jättehög och sedan direkt efter fått en insättning på hyfsat högt belopp med motiveringen "gaysex".



"De kommer ju tro att jag har sålt gaysex!!"
utbrast han.

"Hahahaha, detta är sjukt kul" kontrade jag.

"Eller så kommer de tro att jag har köpt gaysex!"
följde han upp.

"Hahahaha, detta är det bästa jag gjort denna sommaren" kved jag fram.

"Eller att DU har köpt gaysex" får han fram, med tydlig nöjdhet i rösten.


Givetvis viftade jag bort detta. Förklarade att gaysex faktiskt var helt normal och inget att skämmas för. Även om det finns i ens kontoutdrag.




Ända tills jag skulle tanka tidigare idag.

Som vanligt langade jag fram kortet, intog min "betala bensinen"-pose och väntade på att få signera med min underutvecklade namnteckning innehållande en dold fallos.

Istället fick jag höra att mitt kort var spärrat.

Spärrat. Totalt spärrat. Jättespärrat.

Jag kunde alltså inte betala min bensin. Och den tjocka och halta damen bakom mig, som för övrigt luktade russin blandat med lejonbajs och vitvinsvinäger, suckade både en och två gånger.
Så jag vände på en femöring, fokuserade blicken och knockade kärringjäveln så bra så hon troligtvis sover än. Sen urinerade jag på henne, fes henne i ansiktet och förklarade högt och tydligt att hon var tjock och således inte hade några rättigheter inom Statoil-området vi befann oss på.
Sen la jag ett äpple på hennes panna och flög iväg.

Eller så bad jag om ursäkt, lämnade mina uppgifter likt en sexualbrottsling och åkte sedan iväg.


Tro mig när jag säger att denna resa präglades av de skummaste tankar ni någonsin kan tänka er.

Jag gick igenom hela mitt tidigare liv för att försöka komma på varför någon kan ha velat stänga av mitt kort.
Jag hade en del alternativ fast inga så allvarliga. Typ.

Sen kom jag att tänka på det jag skrivit till min vän. Gaysex.

Tänk om de trodde att jag säljer gaysex? Eller köper gaysex?
Och således stänger av mitt kort för att jag inte skulle kunna köpa eller sälja mer gaysex?

Skulle det kunna vara så?
Att nån form av secret service-instans nu fått för sig att jag är något av en P.I.M.P. när det kommer till gaysex?

Är jag en gaysexhandlare? Vad är en gaysexhandlare?

Trodde personalen på Statoil i Brunn att jag dealar gaysex? Var de isf intresserade?

Frågorna bara hopade sig och innan lösningen blev offentlig hade jag förbrukat 7 fullt funktionsdugliga kalsonger.


Nu är jag dock väldigt nöjd med att varken vara misstänkt för terrorbrott eller gaysexhandel då allt löste sig.

För tillfället.

Jag är ju jävligt nyfiken av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0