Jag är en man!

Jag har växt som människa.

Jag ser mig numera som en vuxen man med krusiga snopphår på hakan och inte som en liten späd pojke med felvänd keps, konstig röst och alldeles för ivrigt könsorgan.

Jag har länge kämpat efter att uppnå manlighet, dels genom 10 armhävningar men också genom att ladda hem ganska mycket porr.

Nu verkar det dock som att tiden äntligen är inne.

Manlighet kan gestalta sig på flera olika sätt, tex genom:

1. Ett väl genomfört samlag utan inslag av gråt eller ursäkter.

2. Ett inhandlande av valfritt verktyg i järnhandel.

3. Framgångsrikt urskiljande av vad som är stjärnskruvmejsel och vanlig skruvmejsel.

4. Misslyckande av matlagning, helst med inslag av eld och brandkårsingripande.

5. Blottad svettlukt på offentliga platser.

6. Kunskap om cirkelsåg och fördelarna med denna.

7. Konstant förnekande gällande alla slags känslor som tex ledsamhet, saknad, oro och osäkerhet.

8. Ett framgångsrikt byte av glödlampa med max en stöt samt fall från stol inblandat.

9. Förmågan att fisa obehindrat bland folk och sedan skryta om det som om man vore Nobelpristagare.

10. Total oförståelse gällande charmen med Gilmore Girls.

11. Möjligheten att kunna kasta en boll jättejättelångt alternativt få in bollen i en ring och ibland också sparka på den.

12. Pervers fascination vid bilar och allt annat som brummar lite. Ett plus om du vet vad en kamaxel är.

13. Förmågan att kunnat haft samlag med fler kvinnor än någon annan inblandad i det aktuella samtalet.

14. Att kunna nysa så högt att folk i Sörmland får hjärtflimmer, gärna med rinnande snor som resultat.

15. Att få rätt gentemot sin syster i en sakfråga gällande ens barndoms äventyr.


Jag har mer eller mindre starka kopplingar till de flesta ovanstående punkter men det var nr 15 som nyligen blev avhandlad, genomförd och utförd med positivt resultat.

Min förvirrade minisyrra fick för sig att det var en god idé att utmana min allsmäktiga hjärna i en intellektuell duell.
Eftersom jag aldrigt bangat en utmaning antog jag denna på plats. Att hon är lika smart som ett fikon i Schweiz och har en kroppshydda likt en underutvecklad eskimå hade ingen som helst påverkan.

Hon påstod iaf att en av de där grejerna man gjorde med snören när man var spädbarn kallades "tekoppen".

Jag protesterade vilt, skrek och grät, slog henne lite och kastade lite avföring. Sen förklarade jag att det faktiskt inte alls hette "tekoppen" som hennes efterblivna hjärna ville få det till. Istället hette det "kopp och fat".
För när man genomförde en framgångsrik aktion med sina snören så hade man ju faktiskt både en kopp och ett fat.
Inte bara en kopp! Och även om det nu bara hade varit en kopp, hur skulle man då kunna veta att det var en tekopp och inte en kaffekopp? Eller bara en vanlig kopp som inte hade nåt egentligt syfte?

Det visade sig sen, efter några telefonsamtal, att jag som vanligt haft rätt vilket gjorde att jag levererade den sedvanliga lipningen följt av min "jag hade rätt"-dans avslutat med ett skönt långfinger mot mongosyrran, som nu borde lärt sig att man inte tjafsar med storebrorsans knivskaprpa intellekt...

Fan vad bra jag är ibland!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vet att "vanlig" skruvmejsel heter spårmejsel fastän jag är tjej. sådetså!

2008-07-17 @ 23:51:24
Postat av: Syster

Och att jag har en naken snickare i min säng just nu har ingenting med det att göra! :)

2008-07-17 @ 23:52:35
Postat av: Superhamster

Eeeeuuw, jag vill inte höra om nakna snickare i din säng! Det är en sak att vi har bra kontakt, en helt annan att börja dra in nakna hantverkare i diskussionerna! :)

2008-07-18 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0