Jag

"Kan inte du visa lite fler bilder på dig själv? Du är så skön och skadad men man vet ju knappt hur du ser ut."

Detta var en del av det mail jag fick och läste nu när jag loggade in på finest.

Detta är, enligt mig, stor humor. Jag ska förklara varför:

1: Jag är kille.

2: Jag är ingen modebloggare.

3: Jag är kille.

4: Jag har inga bröst.

5: Jag är kille.

6: Jag är inte sexig.

7: Ja, ni fattar grejen...

Detta gjorde dock att jag blev lite sugen på att exponera mig själv lite. Dels pga önskan från min groupie (troligtvis förståndshandikappad... sorry), dels pga att jag faktiskt inte visat så många bilder av mig själv. Men mest pga att detta ger mig en chans att vara lite seriös och visa en sida av mig själv som många inte har sett. Den djupare sidan av mig, och inte i form av mitt anus med adress Wallraff som direkt missförstod min mening.

Jag vill ju faktiskt också vara som alla de snygga och exklusiva toppbloggarna. Jag vill också fota mig själv i skumma och onaturliga scenarion, visa vad jag har på mig och förmedla min kåta uppsyn till främlingar. Gärna visa en kroppsdel man inte visste fanns och sen lägga till ett förvånat ansiktsutryck till detta.

Tänkte först berätta lite om min Göteborgsresa som var riktigt najs men eftersom mitt utseende är så eftertraktat får det bli en annan gång.

Så... här är Hamstern, i egen hög person:

Jag från sidan:


Jag underifrån med deffekt skäggväxt och misshandlad näsa:


Jag med sexig blick:


Jag med putmun och avslappnad blick:


Jag när jag minns var min näsa är:


Jag när jag leker sten, sax och påse med mig själv. Påse rocks!


Jag funderar över livet:


Jag är glad/drogad/uppsvullen:


Min bröstvårta som jag försöker dölja:


Mina trekvartsbyxor från flensost.com samt ben:


Mitt pekfinger:



Hoppas att ni nu känner att ni vet vem jag är. Ser ni mitt ben, pekfinger eller min näsa nånstans så kom fram och hälsa.
Mitt ben, pekfinger eller näsa kommer bli jätteglad!


Annars mår jag bra, livet leker och jag fick nästan en puss av en tjej i förrgår.
Det var nästan trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0